Wednesday, January 11, 2012

Skema Itu AKU


Sahsiah Rupa Diri? Itu la perkara yang aku telah bangkitkan sebelum cuti 'midterm' sesi Sept'11-Jan'12 tempoh hari...bunyinye sangat skema tp ade aku kesah?

Bagi orang yang terasa pedas pasti tak suke...tapi skema2 topik ni pn aku rse dalam group KBM ni la antara topik paling hangat didiskusikan ramai student KBM...tgk jela hasil 'like' yg brjaya dikumpul....hahaha

bermacam pandangan, cadangan dan kritikan yg telah disuarakan bermula dengan isu ini...ni bukan untuk cari publisiti or nk tunjuk baik, cuma tujuan asal aku sbnarnya dituju kpd bbrp kelompok umat manusia yg telah hilang identiti diri kot di kampus bandar yg tersergam indah di atas bumi melaka ini....sgt jelek dan menjengkelkan!

mesej dalam status ni simple, just cadangan utk menguatkuasakan kembali sesuatu yang telah termaktub, bukan utk menggubal/mewujudkan sesuatu yg baru pun...maklumlah sesungguhnya manusia itu dalam kealpaan :)

hasil daripada isu ni mendapat perhatian MPP dan sejurus naik cuti midterm ada nmpk penguatkuasaan bermula...walaupun masih ada yg terlepas tp sekurang-kurangnya ada respon/tindakan...walaupun ada plak post berbaur tidak puas hati dgn kewujudan status aku ni slps itu, tp ternyata ilmu kamu belum cukup matang ....haha
ape2 pun Terima KAsih atas sokongan ramai demi imej UiTM dan imej anak bangsa kita...

"di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung"
-UiTM di Hatiku-

No comments: