Wednesday, January 04, 2012

Dugaan 43 jam selepas detik 2012


Keluar buat seketika (tanpa hujan), tp setiba dirumah dengan meredah hujan lebat...inilah hasil yang aku perolehi...

Dari semester 2 lagi aku dah lali dengan masalah bilik bocor ni, tp kali ni yang paling mencabar mental aku sbb for the 1st time air tu menitik betul-betul atas keyboard laptop aku...memang terus kene maki seranah la tuan rumah aku ni...sebelum-sebelum ni normal dh tilam lencun, carpet lencun, buku basah, meja dh naik nk kembang...tp bile kene laptop memang aku hangin tahap dewa!

Nasib ko la tuan rumah oi halal ke tak makan portion duit rumah dari aku kali ni...

"Dugaan Hebat bagi Orang yang Hebat"

3 comments:

NA.M said...

tuh dy.. siap video kot..
dahsyat gila.. hehe..
rilek ah eh..

SaKuRa cHaN said...

lepak n chill beb. haha.. laptop tu simpan jaoh2 sikit. XD

~shah d' GrEaT~ ™ said...

hahaha spe kene pasti x mampu rilek beb :P