Tuesday, May 31, 2011

Selangkah ke Menara Gading~

Universiti Malaya?
aik nape tibe2 aku nk promote UM plak ni?
i'm UiTMians okay! UiTM dihatiku...haha

hehe..sebenarnya bkn ape pn...
ari ahad yg bru ni, 29 hb, aku for the 1st time mnjejakkan la kaki ke UM ni, universiti yg tertua la katakan...
tu pn sbb nk hntr adik aku yg bongsu tu utk dftr Asasi kat PASUM
dia wat Asasi Sains Fizikal kat sini

haha..ni la muke adek aku dgn baju orientasinyer!
n for the info, ni la 1st time die akan study brpisah dgn famili...hehehe
so paham2 jela kan

ni dewan utama UM...dpt gak aku menjejak kaki msuk...haha
sblum kitorg balik ade sesi tklimat antara org kanan UM dgn parents n all the newcomers...

after tklimat. so smpai la detik perpisahan...hehe
hujan pn turun la kan wlau langit terang benderang
plus al-maklum la, ni la stu2 nye sibling ppuan family aku...
last n not least, best of luck there
-selamat mnjadi warga kota-
hahaha

2 comments:

mizz_aainaa said...

disebabkan adik ak menolak UM.. maka xdptlah ak ke sna jgk.. hehe..

~shah d' GrEaT~ ™ said...

haha..
yela adk ko hebat..
nk gi obersea la katekan! hehe